Zaufaj dobrej Agencji SEO
Skuteczna strategia:
pozycjonowanie lokalne - regionalne - na miasto
Rozwój firmy musi być zaplanowany bardzo dokładnie. Ważne, aby strategia zdobywania klienta była dopasowana zarówno do oczekiwań odbiorców jak również możliwości firmy.
Pozycjonowanie lokalne (regionalne) rozwiązuje dwa czołowe problemy rywalizacji o rynek klientów.
1. Problem mocnej konkurencji - zwykle, konkurencja w danym regionie dla naszych usług jest niska w porównaniu z całym krajem.
2. Problem budżetu marketingowego - rywalizacja regionalna ze względu na pkt 1 jest łatwiejsza a przez to tańsza.
Dobór fraz kluczowych w pozycjonowaniu regionalnym wydaje się dość oczywisty. Do fraz kluczowych ogólnych dopisujemy najczęściej wyrazy charakteryzujące nasz region np. osiedle, miasto lub województwo.
Takie rozszerzenie fraz kluczowych pozwala zawęzić ilość wyników konkurencji, zmniejszając też ilość zainteresowanych. Frazy regionalne bardzo często są dużo słabiej oblegane przez klientów, jednak ich trafność jest ogromna.
Pozycjonowanie w obrębie regionu jest bardzo skuteczne, ponieważ trafiamy do klienta, który poszukuje naszej usługi i na dodatek chce kogoś z wybranego regionu.
Nikt nie szuka zwykłego mechanika samochodowego, fryzjera czy cukierni z innego miasta jeśli się tam nie wybiera, to oczywiste.
A więc o zdobyciu klienta decyduje przede wszystkim cena i oferta, ale również czas dojazdu, czy godziny otwarcia.
Skuteczne pozycjonowanie lokalne pozyska klientów z każdej branży. Korzyści z prowadzenia działań SEO dostrzegają nawet w turystyce, gdzie ostatnie lata nie były dla nich najlepsze.
Potrzebujesz informacji? Napisz do nas!