Tu SEO Kielce!
Pozycjonowanie sklepów od zera

Pozycjonowanie Sklepów Kielce

Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces dużo bardziej złożony niż w przypadku stron internetowych. Podstawowe sklepy mają po kilka kategorii i kilkadziesiąt produktów więc możliwości optymalizacji tak rozbudowanych platform są niesamowite a efekty szybkie i efektywne. Dlatego Pozycjonowanie sklepów w Kielcach jest wręcz niezbędne dla e-commerce w Polsce jak i na świecie a sklepy bez kampanii SEM na pewno dużo tracą.

Pozycjonowanie sklepów w Google

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą na świecie, a w Polsce nie ma konkurencji. Korzysta z niej codziennie niemal 98% polskich internautów, którzy uczą się, bawią, ale również kupują i sprzedają.

Rynek e-commerce w Polsce znacznie urósł w okresie pandemii, wielu sprzedawców nie mogło sprzedawać fizycznie swoich produktów, więc przenieśli swoje biznesy do sieci, budując sklepy internetowe. Tak szybko rosnąca konkurencja w sieci oznacza również rywalizację o każdego klienta w wyszukiwarce i reklamach internetowych. Każdy, kto wchodzi do tej rywalizacji z opóźnieniem, musi pozycjonować i reklamować się w taki sposób, aby dogonić i przebić konkurencję.

Pozycjonowanie sklepów lokalnie w Kielcach

Czy pozycjonowanie lokalne ma sens? Jak najbardziej. Sprawdzi się doskonale jeśli produkujesz coś w małych nakładach ze względu na ciężki proces wytworzenia np. szale robione na drutach. Wtedy, mimo że można produkt sprzedawać na całą Polskę, to nie jesteśmy w stanie pokryć zapotrzebowania rynku w takiej skali.

Wypozycjonowanie sklepu internetowego globalnie spowodowałoby dużą ilość zamówień, którym właściciel nie może sprostać więc, zamiast irytować się utraconymi zamówieniami lepiej od razu zamknąć się w pewnej niszy, która spełni nasze oczekiwania.

Zadbaj o użytkownika

Budując sklep internetowy, konieczne jest poznanie odbiorcy produktów. Musimy wiedzieć, do kogo kierujemy ofertę i przystosować odpowiednio wygląd sklepu i treści:

  • Osoby 60+ wolą wygląd sklepów stonowany bez fajerwerków typu animacje itd, a treści powinny być również napisane w bardziej poważny sposób.
  • Osoby 16+ możemy puścić wodze fantazji z szatą graficzną, a treści przygotujmy w formie luźnych wypowiedzi.
  • Jedna i druga grupa docelowa (60+ i 16+) nie przepadają za sklepami, które są wolne i nie oferują przynajmniej kilku metod dostawy i płatności.

Kontakt

Potrzebujesz informacji? Napisz do nas!

© SEOStudioCK  Kielce