Jak skutecznie zwiększyć liczbę klientów z Twojego miasta? Jesteś z Kielc, Katowic czy Warszawy musisz zadbać o widoczność Twojej firmy w Google pod ważnymi frazami kluczowymi.
Po pierwsze dotarcie do klientów, którzy interesują się Twoimi usługami, ale jeszcze nic nie wiedzą o Twojej świetniej firmie. Dzięki profilowi firmy w mapach udostępnisz dane o adresie, numerze telefonu czy swojej ofercie. A co najważniejsze znajdziesz się w wynikach wyszukiwania.
Po pierwsze pozycjonowanie w mapach zależy od profilu wizytówki. A więc pisz dużo treści, treści adekwatnej do zapytań użytkowników i daj się znaleźć!
Wizytówka Google musi być aktualizowana, aby pozycjonowanie firmy w mapach było możliwe. Treści mają przedstawiać ofertę firmy, dane kontaktowe a dzięki temu opinie Google będą wiarygodne.
Co można optymalizować na profilu firmy w mapach? Przede wszystkim treść. Samo pisanie nie wystarczy, konieczne jest dbanie o słowa kluczowe wyszukiwane przez klientów, a także o cykliczność tych operacji.
Nie da się przeprowadzić optymalizacji jednorazowo i zapomnieć o jej ponawianiu. Każdy wpis, powinien być tworzony z jakiegoś powodu.
Zadbaj również o grafiki dodawane do wizytówki. Profil w Google jest dużo częściej klikany jesli widnieje obok niego grafika, a rozwijany profil, systematycznie uzupełniany wzbudza większe zaufanie.
Profil firmy, Google Moja Firma musi być uwiarygodniony. Niezbędne jest podanie adresu, na który przyjdzie do nas pocztówka z kodem. Kod jest jednorazowy i pozwala zweryfikować autentyczność adresu.
Fizyczny adres to podstawa zaistnienia w lokalnych wynikach wyszukiwania jako osoby wpis.
Wiele osób nie chce wystawiać swojej działalności na opinie innych, szczególnie wtedy gdy zaczyna świadczyć swoją ofertę szerzej. Główny powód to negatywne opinie, które ma zostawiać konkurencja, a nie klienci.
W dzisiejszym świecie łatwo zweryfikować firmę świadczącą usługi. Facebook, portale z opiniami jak Opineo, czy choćby wizytówka Google. Jeśli nie będziesz widoczny w takich miejscach i nie zaczniesz dbać o swoje profile, na pewno zostaniesz gorzej rozpatrywany w oczach potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie lokalne bez zewnętrznych portali jest mało skuteczne, sam profil firmy w Google daje niesamowitą przewagę nad konkurencją na Twoim rynku - zwykle dlatego, że konkurenci z całej Polski mogą walczyć o miejsce w twoim mieście, ale wizytówka Google będzie prezentowała tam tylko profile lokalne.